.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک سوم واحدهای سورتینگ قائمشهر فاقد مجوز هستند
رئیس اتحادیه باغداران قائمشهر گفت که هم اکنون ۱۸۰ واحد سورتینگ در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد ۶۰ واحد فاقد مجوز هستند.
یک سوم واحدهای سورتینگ قائمشهر فاقد مجوز هستند

به گزارش شمال نیوز، مهدی زینی در گفت و گو با ایرنا افزود : در جلساتی که برای شناسایی واحدهای فاقد مجوز جلساتی در جهاد کشاورزی برگزار شد ، قرار شد پس از شناسایی این واحدها پروانه بهره برداری برایشان صادر شود .

وی با اعلام اینکه شناسایی واحدهای فاقد مجوز از طریق دهیاری ها در روستاها در حال انجام است ، افزود : برای این واحدها در صورت رعایت چند ویژگی از جمله داشتن مخزن چاه ، دفن ضایعات و غیره پروانه صادر خواهد شد.

رئیس اتحادیه باغداران قائمشهر تعداد واحدهای سورتینگ دارای مجوز و فاقد پروانه بهره برداری در این شهرستان را هم ۹۰ واحد اعلام کرد و گفت که این واحدها هم برای اخذ پروانه بهره برداری باید به اداره جهاد کشاورزی مراجعه کنند .

زینی در خصوص رنگ افزایی مرکبات در شهرستان قائمشهر هم گفت : امسال از رنگ افزایی مرکبات در استان مازندران جلوگیری شده است و سورتینگ داران در حال رنگ آوری مرکبات با گاز اتیلن هستند .

وی با اعلام اینکه نصف سورتینگ داران قائمشهر با گاز اتیلن نسبت به رنگ آوری مرکبات اقدام کرده اند ، افزود : به دلیل آنکه زمان برداشت نارنگی رسیده است بنابراین رنگ آوریش ایرادی ندارد اما رنگ آوری (سبززدایی ) پرتقال تامسون باید تا یک ماه آینده انجام شود .

رئیس اتحادیه باغداران قائمشهر میزان تولید نارنگی در این شهرستان را ۸۰ هزار تن اعلام کرد و گفت که میزان تولید کل مرکبات در شهرستان قائمشهر ۳۵۰ هزار تن است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.